Hoe FiNBOX werkt

FINBOX, simpel en gratis

1. Wij regelen uw FiNBOX aanmelding bij uw bank
Bankiert u bij de ABN AMRO, ING of Rabobank, dan kunt u gebruik maken van FiNBOX. Om onze facturen via uw FiNBOX te kunnen ontvangen, moet u eerst aangemeld zijn. Hier hoeft u niets voor te doen. Wij verzorgen dit voor u.
Uw FiNBOX registratie voor ons wordt na aanmelding zichtbaar bij “Mijn bedrijven”.
2. U ontvangt onze nota in uw bankomgeving
U ontvangt een melding dat onze nota klaar staat in de bankomgeving. Iedere digitale nota in FiNBOX kunt u eenvoudig bekijken en eventueel printen.

Tip: Bankiert u bij de Rabobank, stel dan zelf de gratis SMS/e-mail FiNBOX alert in. ABN AMRO stuurt een alert via Bankmail. ING meldt de komst van een nota op de startpagina bij Nieuwe berichten.

Indien uw e-mailadres bekend is bij ons, sturen wij u tevens een bericht dat uw nota is afgeleverd bij uw bank. Is uw e-mailadres nog niet bekend bij ons, stuur ons dan een mail vanuit uw (nieuwe) e-mailadres, zodat wij deze kunnen toevoegen aan onze administratie. U kunt dit doen naar service@ikrijverzekerd.nl.
3. Nota bekijken en betalen met 1 klik
FiNBOX verandert de betaalwijze bij ons niet. Alleen indien u nu niet via automatische incasso betaalt, dan kunt u in FiNBOX de nota eenvoudig met één druk op de knop betalen. De betaalopdracht is al volledig ingevuld. U hoeft hem alleen nog maar goed te keuren.

Betaalt u nu al automatisch?

Wordt het bedrag van onze nota nu automatisch van uw rekening afgeschreven, dan blijft dit zo. Uw incassospecificatie ontvangt u uiteraard wel digitaal in uw bankomgeving. Hier wordt immers onze afschrijving ook zichtbaar.